Ett varmare land?

Det är söndag igen och hela helgen har gått. Det känns inte ens som att det blev ngn helg för mig. Som jag nämnde så jobbade jag 04.00 - 10.00 natten fredag till lördag och det tog verkligen kål på mig. Jag kom hem o la mig direkt, men jag blev inte mig själv på hela dagen. Helt ärligt så kändes det som att jag hade varit ute och supit i timmar natten innan! Helt bortkastad jävla tid, tur att man fick betalt för att vara vaken hela natten iaf... Till skillnad från sambon som faktiskt var dyngrak och spenderade lika mkt tid i sängen han under lördagen. Idag känner jag mig fortfarande inte utvilad och sitter fortfarande i pyjamasbyxor och en t-shirt. Jag ska aldrig mer jobba natt, det är helt enkelt inte min grejj.

Ska se till att ta mig ner till gymet idag o konditionsträna lite. Jag hade tänkt att det kunde vara trevligt med lite intervallträning längs med spåret vid Strömmen, men en titt utanför fönstret och jag ändrade mig omgående. Jösses, vilket väder det är. RIktigt kall, blåsig och regnig höstdag. Vad säger ni om en sista-minuten-resa till Cypern kanske? Eller det kanske är kallt där nu med... Var finns värmen? Någon som känner sig manad att åka på en resa med mig till varmare breddgrader?

Dags att ta tag i livet, vare sig jag vill eller inte. Jag tackar iaf för att jag inte är singel - mardrömssöndagar. Typ ensammast i världen. Uä.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, tänkte bara ge ett tips på en jättebra sida där man kan läsa recensioner om både hotell och sevärdheter och också hitta de bästa hotellprisen.

http://www.trivago.se

2008-10-05 @ 19:27:04
URL: http://www.trivago.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0