Dubbelbokad!

Ja, för första ggn på länge har jag lyckats dubbelboka mig själv. Jag hade helt glömt bort att Lottie skulle ha inflyttningsfest ikväll, så jag bokade lördaskvällen med Linn eftersom hennes karl ändå skulle jobba och min skulle iväg på Maskerad. Nu är läget alltså som sådant att:

> Jag måste stressa som en gnu för att göra mig iordning, hinna iväg till Lottie, överräcka inflyttningspresenten jag hastigt o lustigt var nere på stan och inhandlade nyligen samtidigt som jag ska stanna att ett tag och mingla för att
> sedan småspringa iväg o möta Linn, antingen hos henne eller ngn annanstans, äta kvällsmat o snacka skiiit för att
> sedan hamna hemma hos Daniel som just bestämt sig att han inte alls skulle på Maskerad ikväll! (Alldeles för bakis för att ens kunna se något alkoholhaltigt.. jag förstår varför jag inte kommer fortsätta med sådant beteende hehe). Kan ju vara trevligt att kanske hinna se en film med honom också.. Vår sista ordentliga helg tillsammans som sambos ju!

Han klarade sig bra igår med kontokortet iaf.. det är bra, annars väldigt jobbigt med ångest över att man inga pengar har kvar för dem har man spenderat på något man inte ens vet om längre...!

Annars har dagen bestått av en jävla massa tvätt.. vi hade två veckors tvätt och då blir det några fulla maskiner! Jobbigt. Nästa fredagkväll blire tvätt igen så att jag har allting tvättat tills jag flyttar på lördag, är skönt att bara kunna lägga in kläderna. Jag undrar hur det kommer gå med Daniels tvätt nu i framtiden..? Troligtvis får väl mamman hans rycka in till undsättning, kan jag tro! Jag har försökt lära honom att sortera kläderna så han vet hur han ska tvätta, men det är som att prata med en vägg. 

Nu måste jag fixa mig! Håret blev åt helvete efter papiljotter så jag kommer svära, gorma och slita i en timme framöver inne badrummet! Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0