Dagsformen; eller ingen form alls..

Mm, min dagsform idag var USEL rent av! Gick åt helvete med styrketräningen idag, mina ben orkade verkligen ingenting. Varför är det så?

Efter att ha trälat mig igenom styrketräningsprogrammet, även om det kändes som att det blev halvdant, så satte jag mig å cyklade i 30 minuter. Det var också svintungt - jag fattar inte varför! Å jag blir tokig! När man väl är motiverad så kan man inte ge fullt ut iaf. Känner mig tung i kroppen och allt är bara allmänt jobbigt - kan det vara en förkylning eller ngt på gång? Det hoppas jag verkligen inte att det är.. wouldn't work! Jag ska ju träna minst 3 ggr/veckan i ett helt år - till att börja med! Jag kanske inte riktigt tänkte till när jag satte en så lång period.. kanske skulle börjat med typ 3 månader.. jag kommer ju känna mig jättedålig om jag skulle ligga sjuk en vecka - vilken ångest! Hm.. jag kanske får ändra mitt mål trots allt.

Som ni säkert har märkt så tränar inte jag och Alexandra ihop längre. Hon hängde på när vi var på SATS men det har inte blivit att hon följt med till Nautilus än. Det är tråkigt som fan, men jag är ändå imponerad av att jag inte har lagt av för det. Jag misstänker att det är lite svårt att vara ensamstående mamma till två barn som inte vill sitta i en lekhörna när mamma är å tränar - det hade nog inte jag heller velat, men det är iaf tråkigt! Jag hoppas det blir roligare nu när DanneBanan ska börja träna igen och jag hoppas - hoppas - att Alexandra kan komma ifrån ngn gg ibland så att vi kan köra ihop! Jag vet att du vill; kommer du ihåg - "Fan vad gödt å bli vältränad å kunna slänga det i ansiktet på MR HM-HM"???? Nu var det ju kanske inte så exakt hon sa, men det var iaf det som var kontentan av det hela! KOM IGEN NU - VAD HÄNDE MED VÅRAN UTLANDSRESA?!?! (Ett försök till pepp iaf).


Kan du inte se oss hoppa omkring sådär i solnedgången? Å vet du hur bra stränder är för rumpan?! ;)


Jag har fortfarande inte fått ngt svar från Lottie ifall hon kommer hit på lite laxmiddag, men hon skulle ringa när hon fick en rast på jobbet. Naturligtvis missade jag hennes telefonsamtal när jag var å tränade! Typiskt å jag som har ringt 2-3-4 ggr.. hehe! Hon slutar 20.30 och jag hoppas hon är hungrig! Egentligen gillar jag inte att äta så sent, men det kan det vara värt om hon kommer hit.

I need help - seriously. Jag är troligtvis den sämsta på att äta som man borde. En slarver som äter lite hipp som happ, som vet att jag borde äta mer nyttig mat fast jag inte gör det.. Damn. Jag vet inte vad jag ska göra - there's no way in hell att jag kan följa en diet. Idag har jag ätit såhär:

10.30 - 2 glutenfria knäckemackor mer räkost och en svälj mjölk.
15.10 - 2 små skålar köttsoppa
17.40 - 1 banan och en clementin.


Nu sedan jag börjat träna igen så har jag försökt att hålla mig till att bara äta flöt en gg per helg (och för alla er som inte kommer från Boxholm så betyder "flöt" rätt o slätt fet mat typ. pommes, pizza etc.), godisätare har jag aldrig varit så det har jag inga problem med - däremot gillar jag popcorn och jag har också upptäckt hur roligt det är med en popcornmaskin, sen har jag försökt o bara äta mindre portioner av husmanskosten jag lagar fast det går ju sisodär.. är ganska bra på att käka mkt.. Äsch. Fan. Jag vet ingenting.



Nu ringde Lottie. Hon kunde inte... DAMN! Men då kan jag ju å andra sidan käka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0