Att glida - eller inte glida?

Ja, då är det dags! Imorgon blir det flytt av möbler och kartonger fulla med bråte som ska in i min nya bostad! Lägenheten på 40,6 kvm som är skriven som en 2rok, men som i själva verket skulle kunna klassas som en 1,5rok. Jag fick nyckel och skrev på kontraktet till lägenheten i tisdags, men det har inte gått som en dans. De tidigare hyresgästerna verkar inte ha förstått det där med flyttstädning (?? Hur svårt det nu kan vara.. alla vet hur en flyttstädning går till, bara använda sunt förnuft - lister, avlopp, spis, bakom spis, kylskåp etc. Hallå eller??) så allting har tagit jättemkt tid och det har gått åt många telefonsamtal för att få saker och ting åtgärdat. Surt, sa räven, men vad gör man.. Nu är det iaf okej så att jag kan flytta in, men jag misstänker att jag inte kommer kunna bo där förrän efter helgen.. räcker tiden till?

Det är nämligen fest på lördag, ute på vischan med DannyBananys polare. Jag ska självklart vara nykter, eftersom det är min livsstil numera, så jag funderar på om jag bara ska agera chaufför och istället hålla på i min lägenhet. Jag längtar till den så mkt! Ska bli riktigt kul att flytta och MKT intressant hur Daniel och jag kommer utvecklas - kommer vi komma närmare varandra eller glida isär? Det är frågan - att glida eller inte glida?

Det kommer ju definitivt bli bra mkt mer kvalitetstid med varandra. Som min kära klasskompis Elin så bra uttryckt sig:
"Det är ju onödigt att nöta på varann i onödan".

Som att slå huvudet på spiken!

På måndag börjar jag träna igen. Halsontet har släppt, men jag är fortfarande hostig. Jag vågar inte riskera någonting, så jag använder helgen till att "vila" upp mig!

Kommentarer
Postat av: Ia-Pia

Hej älskade schwest...pratade me brorsch idag. Sa att ja va avundsjuk på att du tränar och blir fast och fin....så nu MÅSTE du ju ta tag i det igen efter din "vilo"helg ;) Hoppas förkylningen har släppt ordentligt då. Behöver ju inte köra kondispass precis....TRÄNA FÖR HELVETE!! älsk.

2008-11-01 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0