3 okt. 2008

Om elva minuter är det den fjärde oktober - å då händer det grejjer! Klockan 04.00 inatt ska jag och mina arbetskamrater på VTI ta salivprov på bilförare. Ja, jag ska alltså jobba lite extra inatt - 04-10 - och jag ser inte fram emot det med tanke på hur trött jag är för tillfället. Jag sov lite i eftermiddags, så jag misstänker att jag inte kommer kunna somna nu.. å om jag gör det, kommer jag nog inte komma upp! Så därför håller jag på att laga lite ugnstekt kyckling och hemmagjord potatissallad... fick sånt himla sug efter min egna potatissallad - den går inte av för hackor! Jag vet hur illa det är att äta på natten, men med tanke på att jag ska jobba i sex timmar så kan det vara skönt att fylla på med lite energi innan.

Nyss åkte sambon och hans polare ner till Palace för utgång. Jag fick ansvara för hans bankkort ikväll så att han inte skulle göra av med så mkt pengar.. förra lördagen hade han visst lyckats göra av med 1700kr på en kväll på krogen. Jag förstår inte - jag gör verkligen inte det.. å så tycker han att jag är slösaktig med mina pengar om jag ngn gg kommer hem med två linnen à 79.90 st. Jösses. Han kommer inte kunna säga något om det i fortsättningen!



Hur mkt bränner du en utekväll på krogen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0