2 okt. 2008

Det blev ett besök på gymet ikväll så nu är jag lite trött i kroppen.. när jag kom hem skyndade jag att sätta på teven eftersom det var säsongstart för nya avsnitt av "Du är vad du äter". Jag har alltid tyckt att det var roligt att se det, men idag tyckte jag det var lite sisodär. Kanske är det för man själv har börjat komma i form, eller jag vet inte. Det är ju kul att Anna kan hjälpa folk som behöver det och det är roligt att hon också tar sig an folk som faktiskt lider av undervikt! Nästa vecka ska hon hjälpa Schulman, det ska bli roligt att se eftersom det känns som att hon är i ganska bra form iaf? Eller??

Det gick jäkligt bra på gymet idag igen faktiskt.. fick ju som sagt lägga på lite mer vikter än i tisdags så det kändes liiite jobbigare om man säger så, men det finns fortfarande ett par-tre st maskiner där jag kommer få öka ytterligare. Kul äre - fan vad jag älskar gymet - fastän sambon var den som faktiskt fick mig till att komma iväg idag.

Jag: "Ameeeen, jag kanske kan köra imorgon ist........"
Sambo: "NEJ, för fan LÄGG AV! Vila middagen lite och sen drar du ner!"

Och eftersom han höjde rösten och jag visste att han hade rätt så var det bara att ta på sig träningsuniformen o dra mig neråt.. Jag tackar honom nu! Ibland behöver man en spark i arslet! Det regnade dessutom när jag gick ner och hem, så jag tog tillfället i akt och joggade så mkt jag orkade på vägen och därmed var jag uppvärmd och klar när jag kom innanför dörrarna till Nautilus! Sköönt! Jag gillar regn, höstregn, så länge man är ordentligt klädd för det.

Har blivit medlem på www.funbeat.se så nu kan ni hålla bra koll på vad och när jag tränar! Bli medlem du med. Vill du bli min kompis? Sök på Anna I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0