UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av Johanna och det innebär följande:

- Du måste länka till den bloggen som "taggade" dig
- Lägg till en lista med 6 (o)intressanta ting om dig.
- Tagga fem andra bloggar och låt dem få veta detta genom att kommentera i deras blogg.

6 ting om mig:

X Jag tänker ibland att det vore "kul" o vara tjock, så att man kan gå ner alla kilon o få människor o häpna. Sjukt..
X Jag har "huggit" min barndomsvän Patrik med en hovkrats på handen i unga år.
X Jag blir kär i alla snyggingar på teve - haha, pappa kom på mig med att pussa tv:n när jag inte var spec. gammal...
X Jag älskar att kolla på matlagnings- och fettminskningsprogram.
X När jag var liten lekte jag krig med en brödkavel.. funkade bra som AK4.
X Jag har, ve o fasa, börjat snusa igen.. så bra gick det...

Jag väljer att utmana:

Alexandra
Yohanna
Linn
MenOfEmotion-Fredrik
Ellen

Grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0