Bloggtips!

Jag spenderar helgen, med start imorgon lördag, i Boxholm tillsammans med nytillskottet Sonja och även Nellie, Matilda, min syster Maria och hennes karl Krill. Ska faktiskt bli skönt att komma ifrån Nrkpg lite, men innan dess...

..tänkte jag att jag skulle tipsa lite om tre bloggar som jag besöker dagligen:

De är mina vänner, med undantag för Egoinas Värld - Läs Det Med En Nypa Salt som är en tjej med humor och som driver både med sig själv och sin omgivning.

Önskar du bra info om träning o mode? Besök då min klasskompis (och vän) Hannis Gold - A Shopaholics Crib som skriver om sin träning, svarar på frågor om träning och gillar fashion! Önskar du tips om vad du ska köpa härnäst? She's a goldmine. Bloggar även om lite vardag, mat och annat smått och godt!

Lexias - The One And Only är en tjej att beundra - Ensamstående mamma med två barn som kämpar på med vardagen! Skriver om sin vardag och sina känslor, känns väldigt äkta. Min bästis i yngre år och fortfarande en riktigt bra vän!

Sen besöker jag också andra med jämna mellanrum och som ni märker är jag inte jätteaktiv som bloggläsare, men visst händer det att man besöker Blondinbella, Gaybloggen (men blir bara irriterad) eller Kryddburken (som för övrigt är en jävligt bra matblogg - http://kryddburken.wordpress.com) och andra stora bloggar.

Har du någon blogg du läser varje dag och som du skulle vilja rekommendera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0