Summa summarum.

"Det finns alltid tid o träna". Känns det igen? Jag känner igen det, jag har läst det i så många tidskrifter så gud vet vale.. men så är det iaf. Man har alltid tid att träna. Nu börjar jag ställa mig frågande till det, för jag har alltid tyckt att det är sant.. o JA, det tycker jag ju fortfarande - men hör här på min dag idag:

05.30      Väckarklocka ringer o Anna släpar sig upp.

06.45      Anna går till hållplats för spårvagn.

06.50      Anna åker till Whirlpool.
07.15      Anna är på Whirlpool.
16.00      Anna åker hem från Whirlpool om det vill sig väl.
16.30      Anna kommer hem.
16.45      Anna går till Nautilus och tränar.
18.00      Anna är hemma igen.
18.15      Anna lagar mat och äter.

19.20      Anna målar en vägg inne i sovrummet.

20.10      Anna sätter sig å kollar på Bonde söker Fru.


..sen dess har jag faktiskt suttit i soffan, eller halvlegat och jag kommer inte kunna komma härifrån förrän jag bestämmer mig för att sova.. vilket kommer bli 22.00 om det vill sig. Jag är helt slut! Jag kommer ju ha görsvårt för att vänja mig vid att jobba heltid, man har ju inte tid med ngt och helt plötsligt känns träningen som ett nödvändigt ont jag bara MÅSTE hinna med. Jag hoppas jag vänjer mig vid det här tempot vartefter, för jag är dödligt trött just nu.

Däremot måste jag säga att dagarna på WP faktiskt går hur fort som helst, för jag har ingen tid till att tänka på just tiden. Det är grejjer hela tiden och det är mkt intressant o spännande.

Träningen idag, blev lite ABS, lite cykel och lite rodd. Har så himla ont i ryggen nuförtiden så jag kände att rodden var välbehövlig - blev det igår också när jag tränade med Lottie.



Idag blev det korvsoppa, en riktig klassiker hos Familjen Isaksson. Riktigt godt, men jag misslyckades ganska gravt. Mamma har inte i ngn cayennepeppar men det har jag typ i allt, bara det att jag tappade greppet ngt o så blev hela soppan som en eld.... ajajaj.. min mage efter lunch imorgon kommer inte vara nådig.. är sådär med starkt för min del haha....ha.

Sweet tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0