P.S. I Love You

Troligtvis världens bästa film, men det finns inte en chans att jag kommer se den igen.. eller kanske, ngn gg när jag har glömt bort den om femhundra år, men inte nu.. Oj, oj vad den berörde mig. Jag grät ta mig fan nästan hela tiden och ett tag trodde jag knappt på mig själv - jag grät som om ngt aldrig mer skulle kunna bli bra, sådär så man inte kan prata - knappt andas. Fy helvete, men den får sjutusen stjärnor av tio möjliga :)



Underbara skådespelare, underbar film. I recommend it to you all!


Å så ska jag väl kanske tillägga att "JA" jag är nu officiellt kär i Gerard Butler, den snygga mannen på bilden ;) Haha. Jag o Lottie ska iaf åka till Irland så fort ekonomin tillåter! Vilket ställe! Å vilka karlar va ;)

PS. I love you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0