Livet som singel...

...är inte lika roligt som man kommer ihåg det. Visserligen har jag nu inte varit singel så länge och kan fortfarande inte tänka på så mkt annat än Danne, men helvete vad ensamt det känns. Igår, en fredakväll spenderad framför Sing-A-Long och en kebabtallrik. Höjden av ensamhet. Shit, ångesten kom krypande vilket gjorde att jag inte heller kunde somna och roade mig med youtube-klipp från Snickeriet.

Idag vaknade jag halv två.. helt otroligt för att vara mig.. och då var det bara att gå upp o dra över väggarna som ska bli lila, för andra gången. Den här gången tror jag det blev bra. Hoppas att jag slipper köra det en gg till, men det är lite svårt att avgöra när mörkret fallit.

Elin, aka Elle-Pelle hur illa hon än tycker det är, kom till mig vid fyrahugget och höll mig sällskap på både Fräcka Fröken på St Persgatan liksom hemma hos mig. Tack vare henne fick jag upp bordet och de två stolarna jag inhandlade på Essells igår tillsammans med Danne. Tjänster och gentjänster - that's what friends are for, right? Jag kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle montera dem.. innebär ett uteblivande av en beskrivning att man måste vara smart? Kände mig iaf som en bimbo.. fortfarande blockerad kanhända! (Det är okej att skratta åt mitt elände, jag bjuder på det.. jag skrattar själv ibland).

Ikväll har Lottie varit här och tittat på teve, sjungit och druckit vin med mig. Vi delade på en flaska vitt = knappt 3 glas vin. Skönt att bara sitta å småsmutta. Sprang även över en stund till Linny, som tsm med Carro o Nicke, var i full gång å packade sina saker inför flytten i mitten av månaden. Till en lgh jag själv aldrig skulle tacka nej till, jag är sjuukt avundsjuk. Det kan vara en av de fräschaste lägenheter jag har sett! Jag överväger starkt att bli inneboende, även om jag endast skulle bli tilldelad deras klädkammare..;)

Nu är det "Britney Spears- for the record". Jag gillar Brittan, riktigt mkt. Jag vet inte varför, men fy fan säger jag.. jag vill aldrig bli kändis - inte om man inte kan leva ett normalt liv. Egentligen är det synd om dem.. kändisarna. Stackars satar.


Skulle ladda upp en bild på henne, men det verkar som att publisme.se ballar ur lite allt som oftast.
Suckar.



Kommentarer
Postat av: Elso

Illa, illa jag har aldrig tyckt eller tyckte. jag tyckte ju om att komma över. Sen att mina ben var sega och orkelösa kan inte jag ro över. Jag kommer gärna igen ;-)

2008-12-07 @ 05:04:59
URL: http://hjarteress.blogg.se/
Postat av: Linny

Du får komma o bo i vår klädkammare när du vill =)! Puss o Kram på dig snygging

2008-12-07 @ 19:46:58
Postat av: Timo



"aka Elle-Pelle"?



Haha, DET var en nyhet med viss användbarhet!

Tack!

:-D

2008-12-10 @ 10:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0