Livet som singel - del 2.

Anna Panna Lingonkanna har haft en helg som följer:

Fredagskvällen spenderades med Frida, vi drack lite vin, hon testade att locka mitt hår (vilket resulterade i en Birgitta 47 och mycket skratt) för att avslutas med en julfilm. Hennes sambo Martin o hon körde sedan hem mig så jag skulle slippa åka spårvagn vid elva på kvällen - tack! Det har hänt så mkt otäckt i Nrkpg på sistone!

Natten till lördagen fick jag påhälsning av Daniel, onykter men glad, som fick sova bredvid mig. Det var mysigt, vi träffas ibland. Det är tråkigt att vi båda vill ha varandra egentligen, men att vi inser att det inte fungerar.

Lördagen åkte vi till McDonken o käkade.. eller flötade skulle jag väl snarare vilja kalla det, tillsammans med hans vän Gilen som jag inte träffat på hur länge som helst. Sen bar det av hem t Danne en sväng för jag fick i uppdrag att hjälpa honom o klippa till hans hår... två glas vin senare gick jag hem till mej och spenderade lördaskvällen all by myself och mådde skit.. det suger att vara själv, ensam o alone.. men vad gör man, det är väl bara o härda!

Gick faktiskt o la mig, somnade vid halv tio en lördaskväll bara för jag ville bli av med den. Effektivt och jävlar vad sömn jag fick till på köpet. Idag har jag varit uppe sedan nio o har ätit god frukost:

2 knäckemackor med philadelphiaost och avokado
2 kokta ägg
och otaligt antal med glas mjölk!


Nu står jag mig nog ett tag, jag ska ut på en promenad nu - passa på när solen faktiskt skiner. Kanske kan det få mig lite mer uppåt??


Kommentarer
Postat av: chili

fin blogg du har:)Godjul förresten:)

2008-12-21 @ 15:38:06
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0