Julledigt!

Oh yeah.. how nice it is.

Jag önskar bara jag hade lite mer pengar å röra mig med under alla festligheter som kommer.. Som student med CSN-lån blir man inte rik. 7500kr och 4000kr i hyra - tycker ni att det verkar gå ihop sig?
Nåväl, jag ska inte klaga. Jag har en mor som så gärna ställer upp och jag lovar er att jag en dag kommer ställa upp lika mkt för henne, jag!

Önskar just nu att jag föddes den 1 januari och inte den 21:a.. fuck me - jag kommer inte kunna vara på Birka Paradise o se SCOTTS uppträda.. å när fa-an ska dem komma härikring?

Snart träning.. väntar bara på att sista maskinen tvätt ska vara klar, sen ska jag springa ner till Nautilus o köra en liten genomkörare på crosstrainern! Det håller ju inte att bli fet såhär till jul ;)



HAHA - Mycket tröttare och drygare än sådär kan man inte bli va??;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0