Julhelgen!

Har firats i Boxholm, med familj men också med vänner.

Julaftonsmorgon inleddes med att öppna ett paket från "tomten" till mig. En outfit jag själv inhandlat dagen innan! Tyckte att jag var värd det, så nu har jag iaf känt mig fin både julafton och juldag. Att umgås med familjen är guld värt.

Julaftonskvällen spenderades med lite vindricka och Putte som sällskap. Det var trevligt, var så sjukt längesedan vi träffades sist så det var roligt o ta ikapp lite!

Juldagen var det Parkhallen i Tranås för hela slanten, en lyckad kväll men kanske med liiiite mkt godt att dricka.. haha.. ja, jag har fått sota för det idag. Det kommer bli väldigt lugnt nu ända fram till Nyårsafton - då kommer det nog slå till uppe i kockat igen! :)

Ha det gött.. nu ska jag kurera mej.. blev inget väldigt spännande inlägg idag, men det blir bättre när jag är tillbaka på hemmaplan i Nrkpg igen.. ngn gg i helgen.

Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0