Ett träningspass som sved.

Jag tog mig ner till Nautilus idag. Strongt gjort tycker jag, med tanke på jobb och tvätt och matlagning innan. Blev 20 min Crosstrainer, 20 min rodd och c:a 10 min stjärt och mage som sved så ini-norden.

Vägde mig dessutom.. 56,8kg idag.. med träningskläder och skor på.. så dra bort ett kilo typ... snart är jag tillbaka! Fast det känns fan inte som det ibland, men sakta men säkert så.. å jag kommer vara så jääävla läcker i min klänning på nyår =)

Sweet tight, nu är det natter, för ambitionen är att jag ska upp o träna imorgonbitti! Fick lite mersmak =)

Jag älskar att vara på gymet, när jag väl är där. Jag kan inte ta på vad det är, men man mår bra. Vet du vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0