Ett litet urval av mina inköp!

Jag tänkte jag kunde berätta för er om några av mina inköp både innan jul och under mellandagsrean:




Svarta stövlar, Skopunkten, rea 249kr.
Bruna stövlar, Skopunkten, 399kr.
Grå stickad kofta, H&M, 349kr.




Svart poloklänning, Gina Tricot, rea 99,50kr.
Grått linne, H&M, 69,90kr.
Blommig sjal, Indiska, 79,90kr.
Svarta strumpbyxor - Glam tights 20, Lindex, 79,50kr. 




Julbrasa på DVD (hihi), ONOFF, rea 29kr. Jag tror att AAALLA vill ha en sådan :) Haha.



Halsband med pärla, Glitter, 59,50kr.
Rött linne, H&M, 69,90kr.

Jag har även köpt en mörkgrå (tight) polotröja, vita knästrumpor, ett långt svart linne, mera strumpbyxior å lite annat smått o godt, men det orks inte fotas. Är ganska nöjd so far.

Anledningen till att jag väljer att ta med min kära mor på bild är helt enkelt för att hon tillbringat måndag & tisdag hos mig i Nrkpg och så glatt shoppat med mej + att hon har städat i hela min lägenhet så den som hittar en dammråtta nu kan få ett pris.



Min mamma hemma hos henne i Boxholm. Sweet little mami! Hon är häftig min mamma, köper så coola kläder för o vara 62 år.. utan att det ser illa ut! Man kan ju tycka att hon är för "gammal" för att följa modet - jag lovar, det är hon inte. I så fall hade hon fått höra det för lääängesedan. Faktum är att hon är mindre tant nu än vad hon var när hon var 50. Coool.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg kofta :)

2008-12-30 @ 17:53:36
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0