Ett godt skratt.

Glöggkväll hemma hos mig med underbara klasskompisar och en diskussion kring heta Henrik i Scotts (deltagare i dansbandskampen) och vilka tjejer han listat som mest intressanta:

Johanna: Ja, etta låg ju Madeleine. Madeleine Bernadotte.
Jag: Ööööh.. Vem är det??
(Alla tittar storögt)
Johanna: Vet du inte vem Madeleine är?
Jag: Eeh.. nej, är jag dumihuvudet eller?
(Skratt)
Johanna: Vet du inte vem prinsessan Madeleine är??
Jag: Va? Haha, JAHA, jag tyckte du sa Wallenroth.......


....vem fan nu det är. Jag tror jag ska köpa Revaxör och tömma mina öron på proppar.. Men jag förstår att jag ansågs vara lite tappad bakom en vagn där ett tag.

HA.





Henrik i blont, 2:a från vänster.. shit, take me!




Vår prinsessa Madeleine. Vilken tur att jag googlade henne så jag vet vem det är ;)

Kommentarer
Postat av: Fina

Haha, jag hade inte heller fattat vem Madeleine Wallenroth var!



Sv: Vi är beräknade till 1 Februari. En HEEEL LÅÅÅNG evighet kvar..

2008-12-19 @ 11:34:28
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: Hanni

Hahaha! Du är skön du tjejen. Kramen!

2008-12-22 @ 18:45:36
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0