En flickbebis till världen!

Ja, så då har systeryster satt ännu en flicka till världen! Den tredje dottern inom loppet av 5 år. Hon är häftig, min Maria. Grattis i överflöd! Å grattis till mig som blir moster till ännu en av världens sötaste ungar :)

Eftersom jag har tillbringat hela min dag i soffan framför teven och kände mig fruktansvärt depp och nere, valde jag att ta mig i kragen å gå ut på en promenad. Det fungerar ju inte att man sitter o gräver ner sig. Klart allting är jobbigt nu, men jag måste försöka tänka positivt. Jag är för smart för ngt annat ;)


Imorgon börjar praktiken på Whirlpool. Min handledare skickade sms till mig förut: "Jag har hittat jättebra uppgifter till dig. Det ska bli roligt att ses imorgon!". Det gjorde mig glad. Jag gillar henne, Frida. Det här kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att hon har fått ett barn till :) Visste inte ens att hon skulle ha barn :p vad heter hon?

2008-12-08 @ 17:53:49
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0