"Eeeääh, jävla bitch"

Ja.. och bra mkt värre ändå. Nej, det är ingen som har sagt det till mig eller OM mig (mej veteligen alltså), men påvägen hem från jobbet idag - on the spårvagn - satt det tre fjortisar o pratade så mkt gojja. Jag, som ändå är 22 år och borde hänga med i ungdomars språk i dagens samhälle (haha) borde ju inte ens ha höjt på ögonbrynen. Jag satt mittemot en äldre dam som minst sagt såg förskräckt ut.

Ord som "jävla fitta" "jävla bitch" "äh fy fan håll käften" etc, etc. Asså jösses. Var man sån när man var fjortis? Det hoppas jag inte. Eller nej förresten, det kan jag svara på direkt - det var jag inte! Jag kunde ju knappt säga "röv" vid den tiden i mitt liv utan att tycka att det lät förjävligt. Nej, FAN, jag hade lust o ruska om dem, men det hade nog i slutändan varit dem som ruskat om mig.

Jag tror inte ens de fattar hur illa det låter.

Fjortisjävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0