1:a morgonpassets utvärdering.

Ja, idag var jag o Lottie alltså å spinnade 06.45. Mkt, MKT trevligt. Det kändes dock inte lika trevligt när jag vaknade och va tvungen o gå upp vid tio i sex, men jag tog mig i kragen o sen mötte jag upp Lottan. Till och med på morgonen är hon positiv och glad! Vilken underbar människa - sådana skulle vi alla vara!

Passet gick bra och jag trodde faktiskt att man inte skulle ha så mkt energi på morgonen, men jag var ju lite förutseende och tog två knäckemackor innan jag gick.. måste ju orka också! Satt bredvid en kille som vet hur man svettas kan man väl säga.. inget fel med det, det är ju en del av träningen, men när det skvätte på min vänsterarm blev det aningens äckligt.. + en stor sjö av svett på golvet. Om man nu vet att man svettas så mkt - varför tar man inte med sig en handduk?

Lyckades dock inte med inställningen av spinningcykeln som jag helst hade velat; men jag hittade iaf ordentligt tekniken för treans position idag och JÄVLAR vad det brände i rumpan! Om smärta någon gång kan vara skönt så är det då!

Väl i omklädningsrummet raskade vi på så att vi kunde komma hem till mig o äta nyttig och rejäl frukost bestående av:

½ avokado
Keso
2 knäckemackor
Rökt skinka
Gul paprika
2 löskokta ägg
1 glas Proviva mangojuice
3 kapslar Omega-3
1 st Rosenrot
1 st VitaMax kvinna



Sen var det stopp. Jag hade gärna ätit av filen och den glutenfria muslin vi köpte också, men det fick va nog. Nu var vi redo för en ny dag!



Var dock med om en "hemsk" upplevelse i omklädningsrummet. Vill bara utfärda en liten varning.. - Ingen kvinna bör luta sig framåt, naken, när det finns en helkroppsspegel bakom i ett "allmänt" omklädningsrum. Jag försökte skynda bort blicken, men det var redan försent. Är jag skadad för livet nu?

Kommentarer
Postat av: Linn

Ah, dwet var verkligen underbart med spinning, vi har oxå spinning på morgonen, men jag har vart alldelen før lat før att gå dit nær man ændå har sovmorgon, men det kanske ær vært? Man førbrænner ju mycket mer tidigare på dagen samt att man 'slipper' træna på eftermiddagen/kvællen.



Kanske vore nått før mig med?

2008-12-03 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0